1- آیا امکان ثبت سفارش در تمام ساعت های شبانه روز وجود دارد؟

پاسخ: بله، شما می توانید سفارش خود را در هر ساعتی از شبانه روز و هفت روز هفته ثبت کنید.

 

2- آیا می‌توانم از سایت توسکام برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ بله، بعد از اضـافه کردن کـالای مورد نظر به سبد خرید، در مـرحله آدرس در قسمت  "آدرس تحویل کالای شما"  می توانید آدرس

شخصی که قصد تحویل سفارش به آن را دارید، بروز رسانی کنید.

 

3- مدت زمان رسیدن کالای سفارش داده شده بدست مشتری چقدر می باشد؟

پاسخ: لطفا مورد هفتم (روش، زمان و هزینه ارسال کالا) را از منوی سایت قسمت راهنمای کاربران مطالعه فرمایید.

 

4- آیا امکان انصراف از خرید در هر مرحله ای و به هر دلیلی وجو دارد؟

پاسخ: لطفا مورد دهم (قوانین و مقررات خرید از توسکام) را از منوی سایت قسمت راهنمای کاربران مطالعه فرمایید.

 

5- برای فروشگاهم میخواهم خرید کنم راهنمایی می کنید؟

پاسخ: بله، جهت اعلام همکاری لطفا با شماره تلفن های    ۰۵۱-۳۱۴ ۳۳     و     ۰۹۱۵ ۴۱۱ ۹۴۱۹    تماس بگیرید.

6- آیا کلیه محصولات شامل گارانتی می شوند؟

پاسخ: خیر، مواد مصرفی نظیر کارتریج های جوهر افشان، کاغذ، جوهر و غیره شامل گارانتی نمی شود.

7- چگونه می توان از مزایای کارت طلایی پشتیبانی توسکام در خرید های بعدی استفاده کرد؟

پاسخ: شما باید پس از ثبت سفارش از کارت پشتیبانی طلایی توسکام عکس گرفته و آن را به همراه مشخصات سفارش از طریق خود به

آدرس تلگرام   telegram.me/Site_TOOSCOM   و یا شماره تلگرام   ۰۹۱۵ ۴۱۱ ۹۴۱۹   ارسال کنید.

8- آیا افرادی که تاکنون خریدی از سایت توسکام نداشته اند هم می توانند از کارت پشتیبانی طلایی توسکام استفاده کنند؟

پاسخ: بله، شما می توانید کارت پشتیبانی طلایی توسکام خود را در اختیار دوستان، همکاران و آشنایان خود قرار داده و آن ها با گرفتن

عکس و ارسال آن به روشی که در مورد قبلی (شماره هفت) بیان شد از مزایای آن برخوردار شوند.