>> شرایط ارسال کالا:

1- کلیه کالاها با نهایت دقت بسته بندی شده و به حاملی که مشتریان در زمان سفارش کالا انتخاب کرده اند، تحویل داده خواهد شد.

2- اطلاعـات مورد نیاز در مراحل سفارش کالا باید توسط مشتریان بـطور صحیح و کامل تکمیل گـردد زیرا در غیر اینصورت، سفـارش هـای

مشتریان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

3- همراه داشتن کارت شناسایی شخص معرفی شده در سایت بعنوان تحویل گیرنده، در زمان دریافت کالا الزامی می باشد.

4- کلیه سفارش های شـهـرهـای مشهد و تهران توسط پیک توسکام و سایر شهرهای ایران توسط پست های پیشتاژ، تیپاکس و بـاربـری

ارسال خواهد شد.

5- در صـورت بروز هر گـونه حادثه در هنگـام حمل و تحویل کـالا، جبران خسارت به عهده حاملی که مشتریان در زمان سفارش کالا انتخاب

کرده اند می باشد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نمی باشد.

>> روش، زمان و هزینه ارسال کالا:

6- هزینه ارسال کالا برای سفارش های بالای ۱۰ کیلوگرم بصورت پس کرایه می باشد و برای کالاهای زیر ۱۰ کیلوگرم ۱۵۰۰۰ تومان می باشد.

7- مدت زمان تحویل کالا برای مشتریان شهرهای مشهد و تهران در صورتی که سفارش ثبت شده در بازه زمانی 9 صبح الی 10 شب باشد،

معمولا کمتر از 4 ساعت می باشد.

8- مدت زمـان تحویل کـالا برای مشتریان سایر شـهـرهـای ایران در صورتی که سفارش ثبت شده در بازه زمانی 9 صبح الی 10 شب باشد،

معمولا بین 48 تا 72 ساعت می باشد.

9- کلیه سفارش های ثبت شده توسط مشتریان سایت در خارج از ساعات کاری شرکت (9 صبح الی 10 شب) و همچنین روزهای تعطیل

رسمی در اولین ساعت کاری روز بعد ارسال خواهد شد.

>> شرایط تعویض یا استرداد کالا:

1- مشتریان حداکثر تا پنچ روز پس از دریافت کالا فرصت خواهند داشت که کالای خریداری شده را تست و در صورت مشـاهده ایراد فنی،

آن را از طریـق یکی از روش هـای زیر به اطلاع شرکت برسانند تا در صورت تایید ایراد فنی توسط کارشناسان شرکت، کالای خود را تعویض

کنند. در غیر اینصورت، به منزله عدم بروز ایراد فنی در مهلت تعیین شده می باشد.

     تبصره 1-1: کلیه کارتریج های جوهرافشان و مواد مصرفی شامل گارانتی پنج روزه نمی شوند.

     > نحوه اطلاع رسانی به شرکت:

     روش اول) مراجعه به سایت => ورود به حساب کاربری => انتخاب سفارش از قسمت تاریخچه و جزئیات سفارش => درج پیام =>                            انتخاب گزینه ارسال

     روش دوم) ارسال ایمیل به آدرس  info@tooscom.ir

     روش سوم) تماس با شماره تلفن  31433-051  و یا  9419-411-0915

     روش چهارم) ارسال پیام در تلگرام از طریق شماره  9419-411-0915   و یا آدرس  telegram.me/Site_TOOSCOM

2- اگر ایراد فنی مـورد تایید کـارشناسان شرکت قـرار نگیرد و ایراد ناشی از استـفـاده نادرست از کالای خریداری شده یا وارد شدن ضربه به

دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی باشد هزینه ارسال کالا بر عهده مشتریان می باشد.

3- درصورت موجود نبودن کالای قابل تعویض در فروشگاه، مشتریان می توانند یکی از دو روش زیر را انتخاب کند:

               روش اول) انتخاب کالایی مشابه با کالای مورد نظر

               روش دوم) بازگشت وجه

     تبصره 3-1: درصورت وجود اختلاف قیمت بین کالای مورد نظر با کالای مشابه، ما به التفاوت آن درنظر گرفته خواهد شد.

4- مشتریان اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند، در صورتیکه کالای خریداری شده را از بسته بندی اولیه خود خارج نکرده باشند تا

هفت روز پس از ثبت سفارش فرصت خواهند داشت که آن را از طریق روش های بیان شده در بند 1 به اطلاع شرکت برسانند. لازم به ذکر

است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده بر عهده مشتری می باشد.

5- در صورت وجود مغایرت بین کالای تحویل داده شده به مشتریان با کالای سفارش داده شده، مشتریان حداکثر تا سه روز پس از دریافت

کالا فرصت خواهند داشت که مغایرت را از طریق روش های بیان شده در بند 1 به اطلاع شرکت برسانند.

6- درصورتیکه امکان تطبیق کالای تحویلی با کالای سفارش داده شده وجود داشته باشد، مشتریـان می بایست مغـایرت را قبل از باز کردن

بسته بندی اولیه کالای تحویلی و خارج کـردن آن از آکبند بودن بررسی کنند و در غیر اینصورت امکـان تعویض یا استرداد آن وجود نخواهد

داشت.

7- پروسه تعویض یا استرداد کالا حداکثر ظرف سه روز کاری توسط شرکت انجام خواهد شد و تمام هزینه های ارسال کالای قابل تعویض بر

عهده شرکت خواهد بود.